Studenac market
06.06.2022.

Studenac preuzeo lanac Lonia i prekoračio brojku od 1000 prodavaonica diljem Hrvatske

Studenac preuzeo lanac Lonia i prekoračio brojku od 1000 prodavaonica diljem Hrvatske

Studenac, jedan od vodećih maloprodajnih lanaca u Hrvatskoj, preuzeo je kutinski trgovački lanac Lonia s 300 prodavaonica u šest županija i Gradu Zagrebu te s više od 1400 zaposlenika. Studenac je tako potvrdio poziciju vodećeg maloprodajnog lanca po broju prodavaonica u Hrvatskoj te je prvi koji ih u svojoj prodajnoj mreži ima više od 1000, a kupcima je sada na usluzi više od 5500 zaposlenika. Istovremeno, Studenac nastavlja svoj razvoj i pokretanjem centra izvrsnosti Studenac Digital, za najnaprednije korištenje analitike i upravljanje podacima s ciljem da postane lider u digitalnim inovacijama u maloprodajnom sektoru.

Putem centra izvrsnosti do lidera u primjeni digitalnih inovacija u maloprodajnom sektoru

„S više od 1000 prodavaonica Studenac je prvi maloprodajni lanac u Hrvatskoj koji je došao do te čarobne brojke. To ujedno znači da smo u posljednje tri godine utrostručili svoju prodajnu mrežu i sada smo snažno prisutni u gotovo svim županijama diljem Hrvatske i u Zagrebu. Istovremeno, Studenac ima najveći tržišni udio kada govorimo o takozvanom proximity formatu, odnosno malim prodavaonicama koje su kupcima nadohvat ruke i nude sve ono što im je bitno. No, u Studencu tu nećemo stati. Nastavit ćemo snažno rasti i to daljnjom ubrzanom transformacijom poslovanja koristeći naprednu analitiku i upravljanje podacima u novoosnovanom centru izvrsnosti Studenac Digital. U tim će nam se zato pridružiti podatkovni inženjeri i znanstvenici kako bismo postali lider u primjeni digitalnih inovacija u maloprodajnom sektoru“, rekao je Michal Senczuk, predsjednik Uprave Studenca.

S ciljem da u 2023. Studenac dosegne promet od 500 milijuna eura i uđe u Top 6 maloprodajnih lanaca u Hrvatskoj, kompanija će u narednom razdoblju posebnu pažnju usmjeriti na digitalizaciju poslovanja. Naime, sustavnom analizom i korištenjem podataka Studenac će odgovoriti na specifične potrebe kupaca i poboljšavati ponudu, od personaliziranih promocija do potpuno lokaliziranog asortimana. Posljedica je to društvenih i gospodarskih trendova, poput promjena u navikama s fokusom na zdravu hranu, ubrzanog tempa života i potrebom za To go ponudom te osjetljivosti kupaca na trošak potrošačke košarice zbog rastuće inflacije i drugih ekonomskih uzroka. Industrija robe široke potrošnje stoga mora kupcu u pravom trenutku ponuditi ono što on traži i po odgovarajućoj cijeni.

Strategija rasta utemeljena na ispunjavanju potreba lokalnih kupaca

„Upravo su podaci i analitika osnova kako bismo napravili još jedan korak bliže kupcima, ali i povećali učinkovitosti cjelokupnog poslovanja. Naime, Studenac već sada u svom inovativnom proximity formatu nema izravnu konkurenciju, a intenzivno ćemo nastaviti obogaćivati ponudu prema specifičnim potrebama kupaca. Primjerice, sada u više od 300 prodavaonica imamo iznimno traženu To Go ponudu i svježe pečene pekarske proizvode, a pokrenuli smo i gastro odjel naziva Bistro sa svježe pripremljenim gotovim jelima. Istovremeno, ostajemo fokusirani na kvalitetnu ponudu proizvoda i suradnju s domaćim dobavljačima. Naime, kao kvartovska trgovina jedinstvenog proximity formata, naša strategija rasta ostaje utemeljena na ispunjavanju potreba lokalnih kupaca“, istaknuo je Dragan Baškarad, član Uprave za operativne poslove u Studencu.

Nastavljamo poboljšavati agilnost poslovanja te ponudu s novim proizvodima i uslugama pa između ostalog i skorim uvođenjem samoposlužnih blagajni. Uvjereni smo da će Studenac nastaviti razvijati svoje konkurentske prednosti zahvaljujući doprinosu sada više od 5500 zaposlenika u našoj brzorastućoj kompaniji i u povijesno-dinamičnom razvoju domaćeg sektora maloprodaje.

Fotogalerija

Isprintajte novost

Studenac - potvrđeni prijatelj svojih kupaca!