Studenac market
03.05.2024.

Nina Mimica predstavila razvojne i inovacijske doprinose Studenca na Retail Technology Showu u Londonu

Nina Mimica predstavila razvojne i inovacijske doprinose Studenca na Retail Technology Showu u Londonu

Nina Mimica, članica Uprave za inovacije i digitalizaciju u Studencu, sudjelovala je 24. travnja na Retail Technology Showu u Londonu gdje je prošle godine imenovana članicom Savjetodavnog odbora te je sada sudjelovala na panel raspravi na kojoj su se bavili temom inovacija u maloprodaji 2024. godine.

Riječ je o renomiranom globalnom događaju u segmentu maloprodaje na kojem više od 12.000 čelnih ljudi maloprodajnih kompanija diljem svijeta, s preko 400 dobavljača razmjenjuje iskustva i savjete te uz više od 120 inspirativnih predavača traže rješenja za učinkovitije poslovanje i jačanje korisničkog iskustva u svojim organizacijama.

„Jako me veseli što sam još jednom imala priliku predstaviti transformacijsku priču Studenca, naša iskustva i postignuća te rast od obiteljskog lanca do nacionalnog maloprodajnog lanca s najvećim brojem prodavaonica u Hrvatskoj, a sve uz bok sa stručnjacima iz Primarka, River Islanda i AF Blakemore & Son na impresivnom Retail Technology showu u Londonu. Velika je čast dijeliti iskustva, znanja i vještine s iskusnim kolegama iz svijeta maloprodaje. Naglasila bih kako inovacije moraju biti otvorenog uma i kreativne, ali istovremeno i vrlo praktične te težiti svojoj egzekuciji kako bi donijele vrijednost organizaciji. To je svojevrsni oksimoron i stoga nije uvijek lako. Uz to, svaka primjena tehnologije i inovacija treba krenuti od jasne svrhe i organizacijske poslovne potrebe, kao i vrlo dobrog razumijevanja u kojem obliku je to organizaciji potrebno“, izjavila je Nina Mimica.

Uz to što je na Retail Technology Showu u Londonu predstavila transformacijski put naše kompanije, Nina Mimica navela je top tri inovacije na koje bi maloprodajni lanci ove godine morali obratiti pažnju. Prema njoj, to su rješenja za optimizaciju poslovanja kompanija, kao što je napredna analitika i AI, drugo su rješenja u trgovini za optimizaciju korisničkog iskustva, a treći su proizvodi i rješenja koja doprinose lojalnosti.

Jedan od strateških programa kompanije, naš centar izvrsnosti Studenac Digital, uz znanje i vještine data znanstvenika i inženjera te inovacijskih menadžera ubrzava tehnološku transformaciju Studenca, potiče i omogućava još brži rast, pojačava korisničko iskustvo kupaca te osigurava održivost.

Studenac je već drugu godinu za redom na RTS-u, a prošle godine osvojio je i Highly Commended Award na 2023. RTIH Innovation Awards u kategoriji „Najinovativniji maloprodajni lanac za 2023. godinu (ostatak svijeta)“, ostavivši iza sebe američki lanac luksuznih robnih kuća Nordstrom, velikog njemačkog proizvođača sportske odjeće i obuće Puma te indijski lanac modnih trgovina Style Union.

Isprintajte novost

Studenac - potvrđeni prijatelj svojih kupaca!