Studenac market

Moj Studenac

Preuzmite mobilnu aplikaciju

Moj Studenac
Moj Studenac deal

Registriraj se i ostvari

Vrijednost za vjernost

Moj Studenac osluškuje vaše potrebe

Catalogue
Kupnjom u omiljenom Studencu skupljate bodove koje u aplikaciji možete zamijeniti za kupon kojim ostvarujete popust na odabrani proizvod ili ukupnu kupnju. Redovitim korištenjem aplikacije otkrivate kupone kreirane posebno za vas!

Moj Studenac vam daje više

Moj Studenac aplikacija omogućava vam više pogodnosti od COOL kartice! S COOL karticom ne možete skupljati bodove, već samo obaviti kupovinu omiljenih proizvoda po COOL cijenama. Prelaskom na Moj Studenac aplikaciju ostvarujete COOL cijene, skupljate bodove, a nagrade i pogodnosti su brojnije i atraktivnije.

Pratite svoju potrošnju

Catalogue
Svaka kupnja u Studencu ostaje zabilježena. Pratite svoju potrošnju pod opcijom ''Kupnje'' i olakšajte si upravljanje budžetom.
Catalogue

Podijelite bodove s najmilijima ili ih donirajte

Imate viška bodova koje biste voljeli podijeliti? Osim zamjene za kupone, unutar aplikacije imate mogućnost prebacivanja bodova drugim Moj Studenac članovima ili donacije bodova udruzi!
Catalogue

Vaši omiljeni proizvodi po niskim cijenama - na jednom mjestu

Prelistajte tjedne kataloge Studenca! Ovdje ćete pronaći svoje omiljene artikle po još povoljnijim cijenama!

Pronađite najbližu Studenac trgovinu

Catalogue
Bez obzira gdje se nalazili, uvijek pronađite najbližu Studenac trgovinu, provjerite radno vrijeme i obavite kupovinu. Omogućite svoju trenutnu lokaciju u postavkama pametnog telefona i slijedite upute koje vas vode ravno do nas.

Inspirirajte se našim receptima

Namirnice koje volite mogu jednostavno postati ukusan obrok! Inspirirajte se našim receptima te dilemu „Što danas kuhati?“ riješite u nekoliko klikova!

Najčešća pitanja

  • Što je to sustav vrijednosti Studenac?

    Sustav vrijednosti Studenac čine programi kojima Studenac nagrađuje svoje vjerne kupce, a sastoji se od COOL programa i programa vjernosti Moj Studenac.

  • Koja je razlika između COOL programa i programa vjernosti Moj Studenac?

    U COOL programu pogodnosti ostvarujete korištenjem Studenac COOL kartice, a u programu vjernosti Moj Studenac pogodnosti ostvarujete korištenjem aplikacije Moj Studenac. Aplikacija Moj Studenac omogućuje Vam više pogodnosti od COOL kartice! COOL karticom možete kupiti omiljene proizvode po COOL cijenama, ali ne možete skupljati bodove, dok prelaskom na aplikaciju Moj Studenac skupljate bodove, a nagrade i pogodnosti su atraktivnije! Dodatno, aplikacija Moj Studenac omogućuje Vam korištenje pogodnosti COOL programa bez obzira na to imate li Studenac COOL karticu ili ne.

  • Koje su pogodnosti programa vjernosti Moj Studenac?

    Program vjernosti Moj Studenac nagrađuje Vašu redovitu kupnju – uz skeniranje kartice pri svakoj kupnji skupljate bodove koje možete zamijeniti za Kupon kojim ostvarujete popust na odabrani proizvod ili ukupnu kupnju. Bodove također možete podijeliti s prijateljima ili ih donirati udruzi. Ujedno, program vjernosti Moj Studenac pruža Vam pogodnosti koje su prilagođene Vašim potrebama i željama poput pregleda kupnji, novosti, Studenac kataloga itd. Također možete kupovati COOL proizvode po COOL cijenama.

  • Mogu li biti član obaju programa?

    Da, istovremeno možete sudjelovati u oba programa. Sudjelovanjem u programu vjernosti Moj Studenac imate pristup svim ponudama COOL programa.

  • Tko sve može sudjelovati u programu vjernosti Moj Studenac?

    Članovi Programa mogu biti isključivo punoljetne fizičke osobe.

  • Naplaćuje li se članstvo u programu vjernosti Moj Studenac?

    Ne, registracija i sudjelovanje u programu vjernosti Moj Studenac potpuno su besplatni.

  • Kako se mogu registrirati u aplikaciji Moj Studenac?

    Na pametnom telefonu (Android ili iPhone) preuzmite aplikaciju Moj Studenac te se registrirajte svojom adresom e-pošte.

  • Koje osobne podatke moram obvezno navesti za registraciju?

    Osim imena i prezimena potrebno je navesti svoj poštanski broj, adresu e-pošte, broj mobilnog telefona i omiljenu trgovinu.

  • Zašto je važno skenirati postojeću COOL karticu pri registraciji u aplikaciji Moj Studenac?

    Skeniranjem Studenac COOL kartice pri registraciji u aplikaciji Moj Studenac zadržavate dosad stečene pogodnosti i prednosti COOL programa, ali i ostvarujete dodatne prednosti i pogodnosti koje pruža program vjernosti Moj Studenac, odnosno aplikacija.

  • Što ako je moj član kućanstva već skenirao COOL karticu putem aplikacije?

    U slučaju da je vaš član kućanstva već skenirao COOL karticu, na pitanje "Imaš li COOL karticu?" morat ćete odgovoriti s „NE“ te se registrirati kao novi član, bez mogućnosti skeniranja COOL kartice. No, ne brinite, stečene pogodnosti i prednosti COOL programa čekaju Vas u aplikaciji.

  • Hoće li nakon registracije COOL kartice u aplikaciji Moj Studenac moja COOL kartica ostati aktivna i skupljati bodove pri svakoj kupnji?

    Vaša Studenac COOL kartica ostat će aktivna, no s obzirom na to da se radi o dvama različitim programima nagrađivanja vjernosti kupaca, Vaša COOL kartica neće moći skupljati bodove pri kupnji. Prelaskom na Moj Studenac i skeniranjem digitalne kartice Moj Studenac skupljate bodove, ostvarujete COOL cijene, a nagrade i pogodnosti su atraktivnije!

  • Kada mogu početi skupljati bodove u programu vjernosti Moj Studenac?

    Bodove možete početi skupljati već pri prvoj kupnji tako da na blagajni skenirate svoju digitalnu karticu vjernosti Moj Studenac.

  • Koliko bodova ostvarujem za 0,13€ u Studencu?

    Za 0,13€ potrošenih u Studencu ostvarujete 2 boda.

  • Koje je obračunsko razdoblje za iskorištavanje prikupljenih bodova?

    Prikupljene bodove možete iskoristiti u obračunskom razdoblju od 3 mjeseca. Neiskorišteni bodovi istječu u ponoć zadnjega dana tromjesečja.

  • Gdje sve mogu provjeriti stanje svojih bodova?

    Stanje svojih bodova možete provjeriti u aplikaciji Moj Studenac na vrhu početne stranice ili pod ikonom "Bodovi" na dnu početne stranice aplikacije.

  • Mogu li pristupiti sučelju Moj Studenac putem desktop verzije?

    Trenutačno ne postoji desktop verzija aplikacije Moj Studenac.

  • Postoje li proizvodi u Studencu koji su izuzeti od skupljanja bodova?

    Da, postoje. Bodove ne možete skupljati kupnjom bonova za mobitel, cigareta, tiskovina, proizvoda na rasprodaji, plaćanjem režija, povratom ambalaže, slanjem i preuzimanjem paketa, uplatom Hrvatske lutrije te kupnjom proizvoda vjernosti za koje se skupljaju naljepnice. Bodove ujedno ne možete skupljati online kupnjom preko aplikacija Wolt i Glovo. Na navedene usluge i proizvode ne možete primijeniti ni Kupone. Kupone ne možete primijeniti ni na proizvode na COOL akciji ni na proizvode na redovnoj akciji.

  • Kako mogu iskoristiti skupljene bodove?

    Skupljene bodove možete iskoristiti kako želite – zamijeniti ih za Nagradne kupone, pokloniti ih prijateljima koji se koriste aplikacijom Moj Studenac ili ih donirati neprofitnoj organizaciji.

  • Što su to Nagrade u programu vjernosti Moj Studenac?

    Nagrade su dodatni popusti dostupni isključivo kupcima koji se koriste aplikacijom Moj Studenac.

  • Što su to Kuponi u programu vjernosti Moj Studenac?

    Kuponi su popusti namijenjeni isključivo kupcima koji se koriste aplikacijom Moj Studenac.

  • Je li korištenje Kuponima uvjetovano minimalnim iznosom kupnje?

    Korištenje Kuponima kojima ostvarujete popust na odabrani proizvod nije uvjetovano minimalnim iznosom kupnje. Kod korištenja Kuponima kojim ostvarujete popust na ukupnu kupnju, iznos kupnje mora biti najmanje jednak iznosu popusta.

  • Kako se koristiti Nagradama i Kuponima?

    Nagrade možete iskoristiti zamjenom za prikupljene bodove. Po zamjeni bodova za Nagradu ostvarujete Kupon koji je potrebno aktivirati prije kupnje.
    Kod korištenja Kuponima nema zamjene za bodove, već Kupon možete aktivirati prije kupnje.

  • Kako primijeniti Kupone kao popust na kupnju?

    Kupone možete primijeniti skeniranjem digitalne kartice Moj Studenac na blagajni. Na jedan proizvod možete primijeniti samo jedan Kupon. Ako aktivirate Kupone za pojedine proizvode i Kupon kojim se ostvaruje popust na ukupnu kupnju, primijenit će se samo Kupon na ukupnu kupnju, dok će Kuponi za pojedine proizvode ostati aktivni za upotrebu pri sljedećoj kupnji.

  • Postoje li proizvodi ili usluge na koje ne mogu primijeniti Nagrade i Kupone?

    Popuste koje ostvarujete Kuponima i Nagradama ne možete primijeniti na bonove za mobitel, cigarete, tiskovine, proizvode na rasprodaji, plaćanje režija, povrat ambalaže, slanja i preuzimanja paketa, proizvode na COOL akciji i redovnoj akciji, uplate Hrvatske lutrije, kupnju proizvoda vjernosti za koje se skupljaju naljepnice, kupnju preko aplikacija Wolt i Glovo.

  • Kako mogu preuzeti Poklon dobrodošlice?

    Poklon dobrodošlice u obliku Kupona dobrodošlice automatski čeka svakoga tko preuzme aplikaciju Moj Studenac: samo ga aktivirajte, skenirajte digitalnu karticu Moj Studenac na blagajni i ostvarite 20% popusta na ukupnu kupnju.

  • Koje dodatne mogućnosti, sadržaje i informacije nudi aplikacija Moj Studenac?

    Aplikacija Moj Studenac nudi Vam pristup tjednim katalozima, novostima, promocijama, kulinarskim receptima i lokacijama Studenca.

  • Kako mogu ažurirati osobne podatke koje sam unio/unijela pri registraciji?

    Na stranici "Više" pod "Osobni podaci".

  • Kako mogu promijeniti svoju lozinku?

    Potrebno je odjaviti se iz aplikacije te kod nove prijave zatražiti postavljanje nove lozinke.

  • Gdje mogu pronaći Pravila programa i privatnosti programa vjernosti Moj Studenac?

    Na stranici "Više", "Moj račun", pod "Privole".

  • Što trebam napraviti ako više ne želim primati newsletter, SMS i push obavijesti?

    Na stranici "Više", "Moj račun", pod "Preferencije", "Obavijesti" možete upravljati komercijalnom komunikacijom tj. izabrati želite li primati promidžbene poruke ili ne.

  • Mogu li napustiti program vjernosti Moj Studenac u bilo kojem trenutku?

    Da, možete. Član programa vjernosti Moj Studenac ima pravo u svakom trenutku istupiti iz Programa slanjem zahtjeva za brisanje računa i korisničkih podataka na adresu mojstudenac@studenac.hr.
    Istupanje može potrajati do 30 (trideset) dana od trenutka kada je Studenac zaprimio zahtjev za istupanje. Član trajno gubi sva svoja članska prava, uključujući i pravo na sve dotad stečene pogodnosti.

  • Do kada vrijedi članstvo u programu vjernosti Moj Studenac?

    Članstvo je važeće dok aktivno sudjelujete u Programu. U cilju održavanja baze članova aktualnom, Studenac ima pravo iz Programa isključiti svakog člana koji se najmanje 18 (osamnaest) mjeseci ne koristi aplikacijom, pri čemu će član o tome biti obaviješten prije poduzimanja bilo kakve slične radnje. Korisnik se nakon isključivanja iz Programa može ponovno učlaniti, odnosno registrirati, u skladu s Pravilima koja su važeća u tom trenutku.

  • Kada prestaje članstvo u programu vjernosti Moj Studenac?

    Članstvo u Programu prestaje istupanjem člana, isključenjem člana ili ukidanjem Programa.

  • Ako imam dodatna pitanja, kome se trebam obratiti?

    Obratite nam se pisanim putem na adresu e-pošte mojstudenac@studenac.hr.

  • Postoji li aplikacija Moj Studenac na nekom drugom jeziku osim hrvatskom?

    Da, aplikacija Moj Studenac dostupna je i na engleskom jeziku. Aplikacija će se koristiti jezikom u skladu s odabranim jezikom u vašem pametnom telefonu, a jezik aplikacije moguće je promijeniti u postavkama same aplikacije.

  • Kome se trebam obratiti vezano za zaštitu osobnih podataka u programu vjernosti Moj Studenac?

    Za sve upite u vezi s Pravilima privatnosti, osobnim podacima ili zaštitom osobnih podataka možete se obratiti našem Službeniku za zaštitu podataka slanjem upita na adresu e-pošte: privatnost@studenac.hr.

Imate li pitanja ili sugestiju?

Pošaljite nam e-mail na: mojstudenac@studenac.hr

Pravila sustava pogodnosti

Preuzmite aplikaciju

Moj Studenac Google Play
Moj Studenac App Store

Studenac - potvrđeni prijatelj svojih kupaca!