Studenac temelji svoj rast na sveobuhvatnoj kombinaciji organskog širenja, strateških akvizicija, inicijativa usmjerenih na kupce, digitalnim transformacijama i organizacijskom razvoju. Ove sastavnice zajedno doprinose dugoročnom uspjehu i tržišnom vodstvu kompanije.
Organski razvoj
Organski razvoj ključni je stup strategije rasta Studenaca: u posljednjih šest godina, kompanija je otvorila gotovo 400 organskih prodavaonica. Cilj ovakvog brzog širenja je povećanje prisutnosti i dostupnosti tvrtke na tržištu istovremeno osiguravajući zadovoljstvo rastućih potreba svojih kupaca.
Spajanja i akvizicije (M&A)
Spajanja i akvizicije (M&A) također su odigrale značajnu ulogu u rastu Studenca. Od 2018. godine, kompanija je provela osam značajnih akvizicija, proširujući svoj portfelj za više od 650 prodavaonica. Ovaj pristup ne samo da proširuje prisutnost tvrtke, već i omogućava veću tržišnu konsolidaciju i konkurentsku snagu.
Inicijative usmjerene prema kupcima
Inicijative usmjerene prema kupcima ključne su za izgradnju i održavanje vjernosti. Pokretanje programa vjernosti "Moj Studenac", zajedno s rebrandiranjem i preuređenjem prodavaonica pokazuje usmjerenost kompanije poboljšanju iskustva kupnje. Ove inicijative usmjerene su jačanju veza s kupcima potičući ponovnu kupnju i vjernost brendu.
Digitalizacija
Digitalizacija je još jedan ključni element strategije rasta Studenaca. Kako bi poslovne procese učinio još agilinijim i učinkovitijim, Studenac je pokrenuo Centar izvrsnosti za inovacije i napredna analitička rješenja. Korištenjem digitalnih alata i saznanja temeljenih na analizi podataka, kompanija može optimizirati svoje procese, poboljšati donošenje odluka i zadržati vodstvo na kompetitivnom tržištu.
Jačanje organizacije iznutra
Jačanje organizacije iznutra je još jedno fokalno područje za Studenac. Ono uključuje uspostavu novih odjela i uloga te stavljanje naglaska na važnost kompanijskih vrijednosti i kulture. Ulaganjem u svoje zaposlenike i organizacijsku strukturu, Studenac gradi čvrste temelje za održivi rast i uspjeh.